Kontakt oss
NB! Vi har for tiden tekniske problemer med vårt kontaktskjema, og opplever at saker ikke kommer fram til oss selv om forbrukere får bekreftelse på innsendt sak. Vi ber derfor alle som sender inn sak til oss om å huke av på «Vet ikke» på betalingsmåte inntil videre. Om du ikke får en bekreftelse på innsendt sak innen kort tid kan du kontakte oss via telefon i åpningstiden vår.
- Du kan kontakte oss på telefon: 990 991 38. Vi har telefontid mandag, tirsdag og torsdag klokka 10.00–14.00. Vi anbefaler å bruke kontaktskjemaet vårt når du vil melde inn en sak til mekling. Da får vi best oversikt over informasjon og dokumentasjon med en gang.
- Vi behandler henvendelser om grenseoverskridende forbrukerkjøp, fra personer bosatt i Norge.
- Bor du i et annet land i EU/EØS, må du kontakte ditt lokale ECC-kontor.
- For henvendelser om kjøp fra næringsdrivende utenfor EU/EØS vil vi kun kunne tilby veiledning ettersom nettverket vårt opererer i EU/EØS.
- Før du sender inn saken din til oss, er det et krav at du har klaget skriftlig til selgeren. Hvis ikke kan vi ikke behandle saken din.
- Ønsker du å klage på en næringsdrivende i Norge må du kontakte Forbrukertilsynet.