Kontakt oss

Bor du i Norge og har fått problemer med noe du har kjøpt fra en næringsdrivende i et EU- eller EØS-land? Da kan vi hjelpe deg! Her finner du informasjon om hvordan du kontakter oss og sender inn saken din.

  • Fyll ut kontaktskjemaet nederst på siden for å opprette en sak. Du skal få en e-post som bekrefter at vi har mottatt henvendelsen din. Ser du den ikke, sjekk søppelpost.
  • Du kan også ringe oss på: 990 99 138 mandag til torsdag kl. 10–14.
  • Etter at du har sendt inn saken din, kan du forvente å høre fra oss innen 3–6 uker.
  • Før du sender inn saken, må du ha klaget skriftlig til selgeren. Hvis du ikke har gjort det, kan vi dessverre ikke behandle saken.
  • Vi behandler kun saker som gjelder næringsdrivende i EU- eller EØS-land.
  • Vi tar ikke imot saker:

Klikk her for pressehenvendelser 

    Din informasjon

    Informasjon om selgeren

    Din henvendelse



    1


    captcha

    Du kan også ringe oss
    99 099 138

    Telefonen er åpen 10.00-14.00, mandag og tirsdag.

    For pressehenvendelser, send e-post til Forbruker Europa, Postadresse: Postboks 2862 Kjørbekk, 3702 Skien