Kontakt oss

Du kan ringe oss eller bruke kontaktskjemaet under om du ønsker å komme i kontakt med oss. Har du allerede en pågående sak hos oss, må du svare på siste e-posten du fikk fra din saksbehandler. Sakene vil bli behandlet i den rekkefølgen vi mottar dem.
  • Du kan kontakte oss på telefon: 990 991 38. Vi anbefaler å bruke kontaktskjemaet vårt når du vil melde en sak inn til mekling. Da får vi best oversikt over informasjon og dokumentasjon med en gang.
    Vi har telefontid mandag, tirsdag og torsdag klokka 10.00–14.00.
  • Vi behandler henvendelser om grenseoverskridende forbrukerkjøp, fra personer bosatt i Norge.
  • Bor du i et annet land i EU/EØS, må du kontakte ditt lokale ECC-kontor.
  • For henvendelser om kjøp fra næringsdrivende utenfor EU/EØS vil vi kun kunne tilby veiledning ettersom nettverket vårt opererer i EU/EØS.
  • Har du en klage mot en konkret selger, er det en forutsetning at du har klaget skriftlig til selgeren, før du kontakter oss.
  • Ønsker du å klage på en næringsdrivende i Norge må du kontakte Forbrukertilsynet.

Klikk her for pressehenvendelser

    Din informasjon

    Informasjon om selgeren

    Din henvendelse



    1


    captcha

    Du kan også ringe oss
    99 099 138

    Telefonen er åpen 10.00-14.00, mandag og tirsdag.

    For pressehenvendelser, send e-post til Forbruker Europa, Postadresse: Postboks 2862 Kjørbekk, 3702 Skien