Kontakt oss

Du kan ringe oss eller bruke kontaktskjemaet under om du ønsker hjelp til å løse saken din eller veiledning.
  • Du kan kontakte oss på telefon: 990 991 38. Vi har telefontid mandag, tirsdag og torsdag klokka 10.00–14.00. Vi anbefaler å bruke kontaktskjemaet vårt når du vil melde inn en sak til mekling. Da får vi best oversikt over informasjon og dokumentasjon med en gang.
  • Vi behandler henvendelser om grenseoverskridende forbrukerkjøp, fra personer bosatt i Norge.
  • Bor du i et annet land i EU/EØS, må du kontakte ditt lokale ECC-kontor.
  • For henvendelser om kjøp fra næringsdrivende utenfor EU/EØS vil vi kun kunne tilby veiledning ettersom nettverket vårt opererer i EU/EØS.
  • Før du sender inn saken din til oss, er det et krav at du har klaget skriftlig til selgeren. Hvis ikke kan vi ikke behandle saken din.
  • Ønsker du å klage på en næringsdrivende i Norge må du kontakte Forbrukertilsynet.

Klikk her for pressehenvendelser

    Din informasjon

    Informasjon om selgeren

    Din henvendelse



    1


    captcha

    Du kan også ringe oss
    99 099 138

    Telefonen er åpen 10.00-14.00, mandag og tirsdag.

    For pressehenvendelser, send e-post til Forbruker Europa, Postadresse: Postboks 2862 Kjørbekk, 3702 Skien